Teambuilding en Zwerfafval opruimen

Samen met uw collega’s gaat u in de natuur of in een stadsdeel zwerfafval opruimen. Dit kan op een strand of in een bos of park zijn, plekken waar de standaard reinigingsdiensten, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer of gemeenten niet (meer of vaak) komen. Zwerfafval op land en in water zorgt voor ergernis, trekt ongedierte aan en het opruimen kost honderden miljoenen euro’s per jaar. Bovendien is zwerfvuil slecht voor mens, dier en natuur: het kan de bodem vervuilen, dieren eten het op of raken er in verstrikt, en zeedieren zoals mosselen en garnalen kunnen microplastics opslaan in hun weefsel waardoor het in de voedselketen terecht komt. Help Nederland met ons motto: “Voor hetzelfde gemak gooien wij het in de Zak“. De werkzaamheden en locatie worden uiteraard vooraf met u kortgesloten en u wordt professioneel bijgestaan door onze begeleiding. Bij zwerfafval moet u denken aan plastic zakjes, papier, flessen, blikjes, peuken en klein materiaal. Uiteraard zorgen wij voor de handschoenen en zakken en overige materialen. Na afloop zorgen wij dat de rommel wordt gestort.

Een duurzaam bedrijfsuitje in de natuur = een bijdrage aan de samenleving en natuur. Het bevordert goodwill, versterkt uw imago en u krijgt er betrokken medewerkers en een leuke dag voor terug!

Deze zwerfafval actie is nu ook in combinatie met onze iPad Teambuilding Challenge te boeken. Teams lopen met iPad en zakken van opdracht naar opdracht (teambuilding), onderweg ruimen zij zwerfafval op (maatschappelijk). De iPad leidt u en uw collega’s graag rond. De speciaal ontwikkelde APP daagt jullie uit om via allerlei vragen, foto opdrachten en puzzels de omgeving te verkennen. Bij deze vragen en opdrachten staat het thema maatschappelijk verantwoord ondernemen centraal, maar we zullen ook diverse Social Fun opdrachten toevoegen, en de puzzels dagen u mentaal uit! In teams strijden jullie tegen elkaar, het spel is realtime, dit betekent dat teams met elkaar kunnen chatten, cheaten en de live score kunnen zien. De strijd onderling is groot en zal alsmaar groter worden wanneer een ander team u interactief gaat dwarszitten of als een team op nr. 1 positie staat. Welk team weet het meest van duurzaamheid en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, vervult de meeste foto opdrachten en puzzels, haalt bovendien het meeste zwerfafval op en wint de prijs? Deze activiteit is bijzonder leuk voor jong en oud. Referenties o.a. National Geographic, Universiteit van Amsterdam, diverse gemeenten en Ministerie, USG, Ecorus en Cloetta.

Landelijk programma

Het programma begint (optioneel) op een gezellige locatie waar jullie ontvangen worden met een kop koffie of thee en iets lekkers of een (h)eerlijke lunch. Vervolgens gaan jullie met onze begeleiding aan de slag. Jullie krijgen uitleg over het (dag)programma en de veiligheid. Afhankelijk van de groepsgrootte en het programma, worden meerdere teams gemaakt, taken verdeeld en is een wisselprogramma mogelijk. Indien u voor een heel dagprogramma kiest, combineren wij deze zwerfafval opruim actie bijvoorbeeld met een meeting, lezing, gezellige workshop of teambuilding. Uiteraard kunnen jullie de dag afsluiten met een gezellige borrel of een (h)eerlijk diner.

Optie 1 dagdeel

13.00 Ontvangst / inloop met koffie of thee en iets lekkers, of wellicht een (h)eerlijke lunch
13.30 Instructies en teams maken (afhankelijk grootte groep). Elk team wordt door ons voorzien van onze iPad 9,7″. Start team Challenge zwerfafval opruimen.
– Tussendoor op verzoek een pauze.
16.30 Einde programma met optioneel een borrel en/of diner

Optie 2 hele dag

09.00 Ontvangst / inloop met koffie of thee en iets lekkers
10.00 Instructies en teams maken (afhankelijk grootte groep). Start Teambuilding zwerfafval opruimen
12.30 (H)eerlijke lunch
14.00 Bos, strand of Duinen activiteit; fiets tour , teambuilding Robinson, workshop.
– Tussendoor op verzoek een pauze.
16.30 Einde programma met optioneel een borrel en/of diner

Prijslijst 10 – 1000 personen (of meer)

  • Team challenge Zwerfafval opruimen inclusief iPads 9,7″ met datakaart tot 30 personen €975
  • Vanaf 30-150 personen €32,50 p.p.
  • >150 personen €30,00 p.p.
  • > 500 personen €27,50 p.p.
  • Groepen vanaf 100 personen maatwerk programma
  • Catering prijzen vanaf: Ontvangst €5, Lunch €15, Buffet of BBQ €25
  • Reiskosten vervallen vanaf 75 personen, daaronder variëren de reiskosten tussen de €75 en €175 eenmalig.
  • Ontwikkelkosten van de speciale APP vervallen vanaf 75 personen, daaronder zijn de APP ontwikkel(route)kosten €175 eenmalig.
  • Organisatie volledig dag arrangement inclusief (feest/gala)avond, accommodatie en hostess. Meerprijs teambuilding of workshop extra bijvoorbeeld vanaf €20 p.p. mogelijk
  • Prijzen exclusief BTW en catering, vraag een offerte op.

Goed om te weten

  • Alle prijzen zijn exclusief 9% of 21% btw.
  • Prijs is per activiteit en is gebaseerd op circa 2 tot 3 uur deelname, vraag een programma (offerte) op voor de diverse tijden, exacte prijzen en locaties
  • Programma onder voorbehoud van beschikbaarheid, vraag een offerte en optie aan
  • Wij verzorgen de organisatie en begeleiding, inclusief volledige afstemming met de locaties. eventuele inhuur en horeca
  • Begeleiding inclusief BHV/EHBO
  • Inclusief foto’s (reportage) van de activiteiten, welke wij na afloop als compilatie opsturen. Of als er een beamer/scherm op de borrellocatie present is, direct leuke foto’s bij de prijsuitreiking.
  • Inclusief desgewenst melding van uw MVO uitje op onze social media, goodwill voor uw organisatie
  • Alle activiteiten zijn inclusief benodigde materialen waaronder handschoenen, zakken, iPads.
  • Bij al onze Help een Ander en Beleef de Natuur programma’s schenken wij €2,50 per deelnemer aan een nader af te stemmen goed doel.
  • Inclusief een vanuit ons uniek duurzaam bedrijfsuitje certificaat. Dit certificaat kan bijdragen aan het MVO-beleid of de ISO 14001/ 26000 normering van uw onderneming.
  • Wij een full service landelijk opererend (en duurzaam) evenementenbureau. Tegen een bureaufee verzorgen wij graag uw totale arrangement zoals transfers, accommodatie, hostess, feestavond, eventmarketing expertise, uitnodigingen, et cetera.
  • Van toepassing zijn onze algemene voorwaarden.

Offerte aanvragen

Activiteit *


Gewenste datum *


Gewenste starttijd *


Aantal deelnemers *


Gewenste regio *


Uw (programma)wensen *


Organisatie *


Geslacht *


Naam *


E-mailadres *


Telefoonnummer *


Hoe heeft u ons gevonden?