Full Service

Duurzaam bedrijfsuitje biedt MKB, Corporate bedrijven en non-profit organisaties diverse duurzame en maatschappelijke groepsuitjes en meetings aan. Wij ontwikkelen en voeren de groene en creatieve bedrijfsuitjes zelf uit, welke garant staan voor duurzaamheid, verbetering teamspirit en ondersteuning van goede doelen. U kan ook daadwerkelijk meehelpen aan een maatschappelijk project en duurzaam uitje zal hierin begeleiden en faciliteren. Denk hierbij aan klussen, onderhoud werkzaamheden, zwerfaval opruimen en in de zorg een dagje helpen. Tevens bieden wij ook een groot aantal workshops, tours, teamtraining en teambuilding programma’s aan. Door onze jarenlange focus en ervaring op duurzaam ondernemen en social return, hebben wij het gouden keurmerk duurzaam ondernemen van de gemeente mogen ontvangen. Tevens zijn wij MVO Nederland partner en erkend leerbedrijf. Bij elke boeking in ons programma Help een Ander stellen wij bovendien € 2,50 per persoon beschikbaar voor een nader overeen te komen goede doel. Ook krijgt u van ons dan een uniek MVO certificaat, dat kan bijdragen aan uw MVO beleid. Wij verzorgen full-service arrangementen, dus inclusief teambuilding, meeting, overnachting, transfer en dergelijk, voor u dus 1 aanspreekpunt en 1 debiteur. Mocht uw bedrijfsuitje onder de pakketreis regeling vallen, dan verzorgen wij de garantieregeling (betaling) veilig onder STO Garant. U kunt vertrouwen op een professioneel en eerlijk evenementenbureau dat graag met u meedenkt.

10 redenen om te kiezen voor Duurzaam Bedrijfsuitje

  1. Betrouwbaar en veilig: al vele bedrijven en groepen zijn u voorgegaan, zoals u kunt zien aan onze vele referenties. Bij onze activiteiten staat veiligheid centraal: ons personeel wordt jaarlijks intern opgeleid en is in het bezit van een BHV/EHBO diploma. Al onze reisgelden in het kader van de wet pakketreizen worden gewaarborgd via STO Garant.
  2. Ervaring: wij zijn sinds 2010 in de Nederlandse en internationale evenementen markt actief. Wij zijn begonnen met het organiseren van bedrijfsuitjes en personeelsfeesten in Eindhoven en omstreken, en hebben onze activiteiten inmiddels uitgebreid naar vele andere (inter)nationale steden en de focus verlegd naar duurzaamheid en maatschappelijke uitjes. Wij zijn te vinden op of in vele steden, zorgboeren, zorginstellingen, natuurgebieden, ijsbanen, sneeuwbanen, recreatieplassen, hotels en restaurants.
  3. Transparant: wij bieden onze producten en faciliteiten aan tegen transparante prijzen. Tevens werken wij samen met greenkey gecertificeerde restaurants en hotels, en bieden wij zo veel mogelijk fairtrade en eerlijke producten aan. Geen verborgen kosten of onverwachte meerwerken. U krijgt een offerte op maat en u kunt kiezen voor één aanspreekpunt en één crediteur.
  4. Breed aanbod: wij hebben een uniek en onderscheidend aanbod, voor elk budget, seizoen en doelgroep. Of het nu met 5 of 1000 gasten bent, wij organiseren een passend evenement.
  5. Slecht weer garantie: bij ons heeft u slecht-weer-garantie. Boekt u een buitenactiviteit en zijn de voorspellingen slecht? In overleg bieden wij u een vervangende binnen activiteit, zodat uw event niet letterlijk in het water valt.
  6. Duurzaam en sociaal: naast een breed maatschappelijk aanbod, zijn wij als enig evenementen bureau voorzien van een duurzaam keurmerk. Wij zijn tevens een erkend leerbedrijf en MVO Nederland partner. Jaarlijks steunen wij diverse goede doelen zoals Alpe d’Huzes, KWF, Natuur Monumenten en het WNF. Bij elk maatschappelijk en sociaal uitje schenken wij in gezamenlijk overleg ook nog eens € 2,50 per deelnemer aan een goed doel. En na uw uitje ontvangt u ons certificaat. Dit certificaat kan bijdragen aan uw PSO- en MVO-beleid of de ISO 26000 normering van uw onderneming.
  7. Full service: wij hebben veel producten in eigen huis en organiseren en voeren uw event van A tot Z uit. Ons kantoor, personeel, gidsen, trainers en instructeurs staan 24/7 voor u klaar en we werken samen met betrouwbare en uitstekende partners.
  8. Maatwerk: wij streven naar een optimale invulling van uw event en geven een passend advies bij uw budget en wensen. Wij hebben korte activiteiten van een uur tot activiteiten die meerdere dagen in beslag nemen. Ook bieden wij adviezen aangaande locaties, transport, vergader- en/of cateringwensen. Ook denken wij mee in het kader van de WKR, verzekeringen, annuleringen en alles wat bij een evenement komt kijken.
  9. Vernieuwend: we blijven ons aanbod aan maatschappelijke uitjes, teambuilding, bedrijfsuitjes, teamuitjes, stedentrips en personeelsfeesten continu vernieuwen.
  10. International: And of course we will help you in English. We know how to provide the best experience and our guides are the best in the event business. Check also our label Meetings Incentives.

Goed om te weten

Wat u verder dient te weten:

  • Alle genoemde prijzen op onze website zijn exclusief 9% of 21% btw. Wij rekenen graag de inclusief btw prijs voor u door
  • Prijs is per activiteit en is veelal gebaseerd op circa 1 tot 3 uur deelname, vraag een programma (offerte) op voor de diverse tijden, exacte prijzen en locaties
  • Programma onder voorbehoud van beschikbaarheid, vraag altijd een offerte en optie aan
  • Wij verzorgen de organisatie en begeleiding, inclusief volledige afstemming met de locaties. eventuele inhuur en horeca
  • Begeleiding is inclusief BHV/EHBO
  • Inclusief foto’s (reportage) van diverse activiteiten, welke wij na afloop als compilatie opsturen
  • Inclusief melding van uw MVO uitje op onze social media, goodwill voor uw organisatie
  • Alle activiteiten zijn inclusief benodigde materialen en beschermingsmiddelen voor de klus activiteiten. Indien toevallig een groot klus project voorhanden is waar een investering voor nodig is, zullen wij u dit te allen tijde voorleggen en kunt u hierin vrijblijvend sponsoren
  • Bij al onze Help een Ander en Beleef de Natuur programma’s schenken wij €2,50 per deelnemer aan een goed doel (veelal de zorgboer of instelling zelf)
  • Inclusief een vanuit ons uniek duurzaam bedrijfsuitje certificaat. Dit certificaat kan bijdragen aan het MVO-beleid of de ISO 14001/ 26000 normering van uw onderneming.
  • Wij een full service landelijk opererend (en duurzaam) evenementenbureau. Tegen een bureau fee verzorgen wij graag uw totale arrangement zoals transfers, accommodatie, hostess, feestavond, event marketing expertise, uitnodigingen, et cetera.
  • Zorg zelf te allen tijde voor adequate verzekeringen zoals een reisverzekering, annuleringsverzekering, bedrijfsaansprakelijkheid en/of WA verzekering. Check dit bij uw eigen assurantie kantoor of kijk bijvoorbeeld eens bij bijvoorbeeld KLAP verzekeringen.
  • Op al onze diensten en opdrachten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Een exemplaar kunt u op onze website downloaden en zal u op uw eerste verzoek kosteloos worden toegezonden.
  • Een aantal specifieke voorwaarden met betrekking tot een reservering staat hieronder omschrijven:

Opties en reserveringen

U kunt per telefoon of e-mail opties voor 1 week bij ons aanvragen en ook reserveringen bij ons plaatsen. Een reservering per telefoon of per e-mail beschouwen wij als een formele overeenkomst en bevestigen wij u ook te allen tijde per e-mail. De overeenkomst is dan bindend.

Na de reservering, aantal personen en annulering

Bij de reservering bevestigt u het aantal te verwachte deelnemers en gasten. Wij snappen dat het werkelijk aantal personen op de dag van het evenement anders kan zijn. In verband met de reservatie van ons personeel, materialen, huur van materialen/diensten en horeca of catering en dergelijk, hanteren wij de volgende voorwaarden:

  • Indien u onverhoopt de gehele reservering na opdracht wenst te annuleren dan kan dat (zonder motivatie) tegen annuleringskosten conform onze algemene voorwaarden artikel 9. Sluit hiervoor eventueel een eigen (allrisk) annuleringsverzekering voor af. U bent hier zelf verantwoordelijk voor.
  • Indien u een deel van de reservering (aantal deelnemers en/of gasten) wenst te annuleren dan kunt u tot 14 dagen voor aanvang van het arrangement maximaal 10% van het aantal deelnemers/gasten dat bij de reservering bevestigd is, kosteloos annuleren. Annulering in aantal deelnemers/gasten van meer dan 10% en/of tussen 14 dagen en de dag van het arrangement is niet mogelijk en/of verrekenbaar. No show wordt doorbelast.
  • Indien u het aantal personen wenst te verhogen, dient u dit te allen tijde spoedig door te geven. Meestal is dit nog wel te verzorgen, op sommige piek dagen is er echter geen garantie dat het nog mogelijk is (denk aan extra materialen, voertuigen, personeel en horeca zitplaatsen).

Betalingsvoorwaarden

  • U betaalt standaard bij ons per factuur in PDF via e-mail. Optioneel kunt u tegen een toeslag van 3% ook met 1) creditcard betalen en faciliteren wij via Mollie.com Of 2) verzorgen wij voor corporate bedrijven via SAP Ariba bestellingen en betalingen. En tot slot 3) in het kader van een eventuele pakketreis wordt de betaling verzorgd en gewaarborgd via STO Garant.
  • Wij sturen u bij opdracht onze aanbetaling factuur toe ter grootte van het opgegeven aantal personen bij uw reservering, minus 10%.
  • Afhankelijk van het definitief aantal personen (2 weken vooraf bekend) volgt mogelijk nog een slot factuur voor een aantal personen en eventueel meerprijzen als genuttigde drankjes, hapjes en extra afgenomen services. De drankjes worden ter plaatse door u aan de bar afgerekend (tenzij afgekocht) of worden op uw verzoek geturfd en na afloop gefactureerd. Wenst u een factuur via ons, dan is dit in overleg mogelijk tegen eenmalige administratiekosten ad €20.
  • De betalingstermijn is standaard 14 dagen na factuurdatum. In geval de reservering minder dan 14 dagen voor aanvang evenement tot stand is gekomen, is de (aan)betaling te allen tijde minimaal 3 werkdagen vooraf. 

Wij verzekeren u dat uw eventuele opdracht met de meeste zorg zal worden uitgevoerd, zie ook onder! Mocht u verder vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via het telefoonnummer 085-1301175 of ons een e-mail sturen. Wij zien alvast uit naar uw komst!