Ipad MVO Challenge

De iPad Teambuilding is onze innovatieve, realtime interactieve teambuilding activiteit die je gedaan moet hebben! Het is een maatwerk teamspel dat op elke locatie ontwikkeld kan worden, met eigen thema, eigen vragen en eigen opdrachten erin verwerkt. Ideaal als u in deze social fun activiteit cq. teambuilding een doel wilt bereiken zoals elkaar beter leren kennen, verbetering communicatie of inhoud geven aan uw nieuwe organisatie, product of dienst. De iPad Challenge wordt veelal geboekt als teamuitje (afdeling cq. Businessunit), personeelsuitje (gehele organisatie of personeelsvereniging), MT uitje of relatie event (i.c.m. klanten / stakeholders).

Ontdek al het moois van een stad of een groen gebied door vragen en opdrachten te vervullen die via onze iPads (automatisch) bij elk team binnenkomen. Deze wandeltocht is een interactief teambuilding spel dat diverse elementen voor een duurzaam bedrijfsuitje combineert. Cultuur, monumenten, prachtige gebouwen en/of natuur (flora/fauna). Elke stad of omliggend natuurgebied (park) kan u verrassen, de iPad leidt u en collega’s graag rond. De iPad teambuilding daagt jullie team uit met als centraal thema MVO en duurzaamheid. Maar uiteraard zullen wij ook de nodige algemene (fun) foto opdrachten, vragen en puzzels voorschotelen! Ook is het mogelijk dat u eigen opdrachten en vragen instuurt, die wij verwerken in uw game. In teams strijden jullie op de locatie tegen elkaar, welk team weet het meest van duurzaamheid, Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, de algemene en uw vragen en wint de prijs?

TIP: Leuke combi met zwerfafval opruimen. Teams lopen met iPad en zakken van opdracht naar opdracht (teambuilding), onderweg ruimen zij zwerfafval op (maatschappelijk). Het team met de meeste volume gebaseerd op klein zwerfafval krijgt extra bonuspunten!

Landelijk programma

U wordt ontvangen bij een partner horeca of wij komen naar uw locatie toe, eventueel met een (h)eerlijke lunch vooraf. Vervolgens krijgt u uitleg over de iPad Teambuilding door onze begeleiding en gaan we teams formeren. Dan begint het avontuur in de omgeving met veel interactie, plezier en teambuilding. Wie behaalt uiteindelijk de meeste punten en kan zich de winnaar noemen? We sluiten af met een leuke prijsuitreiking, mogelijke foto compilatie en desgewenst een borrel en (h)eerlijk diner.

Optie 1 (voorbeeld)

12.00 Ontvangst / inloop op een gezellige locatie. Kies inmiddels uit ruim 50 steden en natuurgebieden. Ook te ontwikkelen op elke andere locatie!
12.30 (H)eerlijke lunch of high tea
13.30 Instructies en teams maken (afhankelijk grootte groep). Start iPad Teambuilding (eventueel icm zwerfafval opruimen)
16:00 Einde iPad Teambuilding met prijsuitreiking. Indien op locatie een beamer met scherm beschikbaar is, kunnen wij direct alle gemaakte (team)foto’s op scherm projecteren!
16:15 Optioneel een borrel en/of diner

Optie 2 (voorbeeld)

17.00 Einde werkdag, allen vertrek naar de borrel/diner locatie
17.30 Ontvangst / inloop met drankje en versnapering. Instructies en teams maken
18.00 Start iPad Teambuilding (eventueel bij duister ook prima te doen, iPads zijn verlicht)
19.30 a 20.00 Einde iPad Teambuilding met prijsuitreiking.
20.00 Opening diner
Eindtijd in overleg

Prijslijst 10 – 1000 personen

  • iPad challenge in een stad of natuur tot 30 personen €900
  • Vanaf 30-250 personen €30 p.p.
  • >250 personen €27,50 p.p.
  • Keuze uit inmiddels circa 50 steden en natuurgebieden (bossen en Nationaal Parken). Voor een afwijkend gebied wordt een maatwerk iPad programma ontwikkeld. Tot 75 personen tegen extra ontwikkelkosten zijnde €200 extra, boven de 75 personen kosteloos.
  • Prijs inclusief iPads 9,7″ en dataverbruik (speciale APP door ons ontwikkeld, met op verzoek uw eigen vragen/opdrachten erin verwerkt)

* Prijzen exclusief BTW, catering en reiskosten, vraag een offerte op.

  • Catering (prijzen vanaf): Ontvangst €5, versnapering/drankje tussendoor €5, (h)eerlijke lunch €15, buffet of bbq €20
  • Reiskosten vervallen vanaf 75 personen, daaronder variëren de reiskosten tussen de €75 en €175 eenmalig.
  • De combinatie met zwerfafval opruimen (tip) tegen een toeslag van €350 extra.
  • Een programma van 2 activiteiten achter elkaar (ochtend- en middagdeel) tegen korting mogelijk.
  • Organisatie volledig dag arrangement inclusief (feest/gala)avond, accommodatie en hostess.

Goed om te weten

  • Alle prijzen zijn exclusief 9% of 21% btw.
  • Prijs is per activiteit en is gebaseerd op circa 2 tot 3 uur deelname, vraag een programma (offerte) op voor de diverse tijden, exacte prijzen en locaties
  • Programma onder voorbehoud van beschikbaarheid, vraag een offerte en optie aan
  • Wij verzorgen de organisatie en begeleiding, inclusief volledige afstemming met de locaties. eventuele inhuur en horeca
  • Begeleiding inclusief BHV/EHBO
  • Inclusief foto’s (reportage) van de activiteiten, welke wij na afloop als compilatie opsturen
  • Inclusief melding van uw MVO uitje op onze social media, goodwill voor uw organisatie
  • Alle activiteiten zijn inclusief benodigde materialen en beschermingsmiddelen voor de klus activiteiten. Indien toevallig een groot klus project voorhanden is waar een investering voor nodig is, zullen wij u dit te allen tijde voorleggen en kunt u hierin vrijblijvend sponsoren
  • Bij al onze Help een Ander en Beleef de Natuur programma’s schenken wij €2,50 per deelnemer aan een nader te bepalen goed doel (bij keuze van de combinatie Zwerfafval opruimen is dit het geval!)
  • Inclusief een vanuit ons uniek duurzaam bedrijfsuitje certificaat. Dit certificaat kan bijdragen aan het MVO-beleid of de ISO 14001/ 26000 normering van uw onderneming.
  • Wij een full service landelijk opererend (en duurzaam) evenementenbureau. Tegen een bureaufee verzorgen wij graag uw totale arrangement zoals transfers, accommodatie, hostess, feestavond, eventmarketing expertise, uitnodigingen, et cetera.
  • Van toepassing zijn onze algemene voorwaarden.

Offerte aanvragen

Activiteit *


Gewenste datum *


Gewenste starttijd *


Aantal deelnemers *


Gewenste regio *


Uw (programma)wensen *


Organisatie *


Geslacht *


Naam *


E-mailadres *


Telefoonnummer *


Hoe heeft u ons gevonden?