Teambuilding en Zwerfafval opruimen

Samen met uw collega’s gaat u in de natuur of in een stadsdeel zwerfafval opruimen. Dit kan op een strand of in een bos of park zijn. We gaan naar plekken waar de standaard reinigingsdiensten, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer of gemeenten niet (meer of vaak) komen. Zwerfafval op land en in water zorgt voor ergernis, trekt ongedierte aan en het opruimen kost honderden miljoenen euro’s per jaar. Bovendien is zwerfvuil slecht voor mens, dier en natuur: het kan de bodem vervuilen, dieren eten het op of raken er in verstrikt, en zeedieren zoals mosselen en garnalen kunnen microplastics opslaan in hun weefsel waardoor het in de voedselketen terecht komt. Help Nederland met ons motto: “Voor hetzelfde gemak gooien wij het in de Zak“. De werkzaamheden en locatie worden uiteraard vooraf met u kortgesloten en u wordt professioneel bijgestaan door onze begeleiding. Bij zwerfafval moet u denken aan plastic zakjes, papier, flessen, blikjes, peuken en klein materiaal. Uiteraard zorgen wij voor de handschoenen en zakken en overige materialen. Na afloop zorgen wij dat de rommel wordt gestort.

Een duurzaam bedrijfsuitje in de natuur = een bijdrage aan de samenleving en natuur. Het bevordert goodwill, versterkt uw imago en u krijgt er betrokken medewerkers en een leuke dag voor terug!

Deze zwerfafval opruimactie is nu ook in combinatie met onze  MVO zwerfafval teamchallenge te boeken. Teams lopen met gewapend met onze app op eigen smartphones en vuilniszakken van opdracht naar opdracht (teambuilding). Onderweg ruimen zij zwerfafval op (maatschappelijk).  Uw smartphone met daarop een speciaal ontwikkelde app (te downloaden via uw appstore) leidt u en uw collega’s graag rond.  Vanuit deze app worden jullie uitgedaagd om via allerlei vragen, foto opdrachten en puzzels de omgeving te verkennen. Bij deze vragen en opdrachten staat het thema maatschappelijk verantwoord ondernemen centraal, maar we zullen ook diverse sociale fun opdrachten toevoegen. In teams strijden jullie tegen elkaar in real-time. Dit betekent dat teams een live score kunnen zien. Welk team weet het meest van duurzaamheid en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, vervult de meeste foto opdrachten en puzzels, haalt bovendien het meeste zwerfafval op en wint de prijs? Deze activiteit is bijzonder leuk voor jong en oud.

Referenties o.a. National Geographic, Universiteit van Amsterdam, diverse gemeenten en Ministerie, USG, Ecorus en Cloetta.

 

Gebruikt u liever onze iPads 9,7″ met datakaart? Tegen meerprijs kunt u iPads bij ons huren waarop de app is geïnstalleerd. Vooraf bij boeking direct te bestellen.

Landelijk programma (MVO zwerfafval teamchallenge)

Het programma begint (optioneel) op een gezellige horeca locatie waar jullie ontvangen worden met een kop koffie of thee en iets lekkers of een (h)eerlijke lunch. Vervolgens gaan jullie met onze begeleiding aan de slag. Jullie krijgen uitleg over het (dag)programma en de veiligheid. Afhankelijk van de groepsgrootte en het programma, worden meerdere teams gemaakt, taken verdeeld en is een wisselprogramma mogelijk. Indien u voor een heel dagprogramma kiest, combineren wij deze zwerfafval opruim actie bijvoorbeeld met een meeting, lezing, gezellige workshop of teambuilding. Uiteraard kunnen jullie de dag afsluiten met een gezellige borrel of een (h)eerlijk diner.

Optie 1 dagdeel

13.00 Ontvangst / inloop met koffie of thee en iets lekkers, of wellicht een (h)eerlijke lunch
13.30 Instructies en teams maken (afhankelijk grootte groep). Start zwerfafval opruimen en teamchallenge .
– Tussendoor op verzoek een pauze.
16.30 Einde programma met optioneel een borrel en/of diner

Optie 2 hele dag

09.00 Ontvangst / inloop met koffie of thee en iets lekkers
10.00 Instructies en teams maken (afhankelijk grootte groep). Start Teambuilding zwerfafval opruimen
12.30 (H)eerlijke lunch
14.00 Bos, strand of Duinen activiteit; fiets tour , teambuilding Robinson, workshop.
– Tussendoor op verzoek een pauze.
16.30 Einde programma met optioneel een borrel en/of diner

Prijzen exclusief btw

Boek de Zwerfafval Teamchallenge vanaf:

Aantal pers.
Prijs
<30€675,-
vanaf 30+ €22,50 p.p.
Meerprijs teamchallenge (2-5 teams)€300,-
Meerprijs extra teams (vanaf 6 teams)+€20,- per team
Meerprijs iPad+ €45,- per team
Meerprijs extra activiteit vanaf€20,- p.p.

Toelichting:

  • U bent exact met 30 personen; voor de zwerfafval opruimactie betaalt u €22,50 excl. btw per persoon (totaal dus €675), zie ook https://duurzaam-uitje.nl/opruimactie-zwerfafval Bent u dus met 20 personen dan betaalt u ook €675 ex btw.
  • Voor de teambuilding app plus ontwikkeling van de route in uw omgeving, vragen wij dan extra €300. Maakt totaal dus €975 excl. btw. U krijgt hiervoor 2 a 5 unieke tickets voor de app op uw telefoon. Wilt u echter met 30 personen met 10 teams op pad, dan koopt u dus 5 tickets a €20 ex btw erbij.
  • Vindt u het leuker en prettiger om op een iPad (groter scherm ook) deze teamchallenge te spelen, en u besluit 5 teams te maken, dan betaalt u dus 5x €45 ex btw erbij voor de iPad huur.

Groepen vanaf 100 personen maatwerk programma en met 10% korting.

Boekt u vooraf een help een ander programma zoals klussen bij een zorgboer of zwerfaval opruimactie, en wilt u daarna deze teambuilding, dan krijgt u ook 10% korting op Expeditie Robinson.

Verder: 

  • Prijzen exclusief BTW, eventuele toeslag recreatie gebied, catering en reiskosten, vraag een offerte op.
  • Reiskosten vervallen vanaf 75 personen, daaronder variëren de reiskosten tussen de €75 en €175 eenmalig.
  • Vooraf een meeting, workshop of help een ander programma op aanvraag.
  • Catering (prijzen vanaf): Ontvangst €5, versnapering/drankje tussendoor €5, (h)eerlijke lunch €15, buffet of barbecue €25
  • Een programma van 2 activiteiten achter elkaar (ochtend- en middagdeel) tegen korting mogelijk.
  • Organisatie volledig dag arrangement inclusief (feest/gala)avond, accommodatie en hostess.

Van toepassing zijn onze algemene voorwaarden. Bekijk deze link voor meer informatie en onze full service aanpak.

 

Offerte aanvragen

    Activiteit *


    Gewenste datum *


    Gewenste starttijd *


    Aantal deelnemers *


    Gewenste regio *


    Uw (programma)wensen *


    Organisatie *


    Geslacht *


    Naam *


    E-mailadres *


    Telefoonnummer *


    Hoe heeft u ons gevonden?